Pengenalan Yezza Whatsapp

Yezza whatsapp

Yezza.io merupakan Platform Whatssapp Commerce yang pertama di Malaysia. Whatssapp commerce Yezza ni lebih kurang mcm Lazada dan Shoppe tapi guna whatssap je. So kalau nak senang faham, dulu kita ada lazada dan shoppe untuk jual barang tapi sekarang dah ada pesaing baru iaitu Yezza.io .


Yezza whatsapp

Jadi apa bezanya Yezza Whatsapp ni dengan Lazada dan Shoppe. Kalau sama, macam mana tarik pelanggan baru kan? Benda yang paling best guna Yezza Whatsapp ni adalah dibina di atas platfrom whatsapp. Maksudnya apa? Maksudnya bila customer nak tengok kedai online kita, kita cuma bagi link dkt whatsapp . Dia boleh tengok semua barang yang kita jual dari link yang kita bagi.

Klik sini untuk Tutorial Cara-cara Mendaftar Akaun Yezza Whatsapp

Yezza Whatsapp: Menggunakan Platfrom Terkenal Whatsapp

Antara kelebihan menggunakan platfrom whattsap ni, ianya merupakan platform yang utama di Malaysia. Kebanyakkan rakyat Malaysia memang dah guna whatsapp. Jadi mereka akan jadi lebih yakin dan mudah untuk membeli.


Yezza whatsapp
Bila guna whatsapp, buyer dah tak perlu nak download apps lain. Tak seperti Shopee atau Lazada. Jadi ini dah jadi satu kelebihan kepada seller yang menggunakan Yezza.io .

Selain daripada tu, dengan Yezza.io, buyer cuma akan dapat tengok produk yang kita jual. Jadi seller tak perlu nak bersaing dengan ribuan seller lain macam dalam Lazada atau Shoppe. Apa yang penting adalah customer service. Seller perlu fokus beri layanan yang terbaik kepada buyer.

Melalui layanan 1 to 1 melalui whatsapp, buyer akan rasa macam tengah berurusan dengan penjual sebenar. Cuma tak nampak muka je. Inilah antara kelebihan Yezza.io. Ada personal touch. Pada ketika ni, seller Yezza.io boleh guna ayat copy writting yang dedicated pada permasalahan buyer. Lagi spesifik kepada masalah buyer, lagi senang seller nak close.

Anda dah nampak kelebihan Yezza.io kan? Ini baru cerita bab asas platform Yezza.io. Belum lagi cerita pasal features-features menarik yang ada pada Yezza.io.


Yezza Whatsapp: Langgan Yezza Whatsapp pada percuma untuk 14 hari!


Jadi anda berminat nak try Yezza Whatsapp? Sekerang ni tengah ada pakej promosi pengenalan Yezza Whatsapp. Anda boleh mencuba Yezza PERCUMA selama tempoh percubaaan 14 hari. Ya percuma! Pembatalan boleh dilakukan pada bila-bila masa dalam tempoh 14 hari tersebut. Jadi anda tak perlu risau jika anda rasa Yezza Whatsapp bukanlah platform jualan yang sesuai buat anda. Klik sini untuk mendaftar Yezza Whatsapp>>>> https://yezza.link/new_register https://yezza.link/new_register https://yezza.link/new_register
Yezza whatsapp menggunakan model subscription iaitu bayaran bulanan. Maksudnya seller hanya perlu bayar sekali sahaja sebulan dan tak bergantung pada jumlah transaksi. Jadi dekat sini seller dah untung. Sebab kalau guna model transaction, setiap kali transaksi dah kena bayar. Dengan Yezza sekali bayar je.

Terdapat 3 jenis pakej subscription bagi Yezza Whatsapp. Pakej paling murah bagi Yezza adalah pakej Yezza Personal RM 50 sebulan, Yezza Business RM 160 sebulan atau Yezza Intelligence RM 310.

Nak dapatkan lebih diskaun? Langgan secara tahunan. Langgan tahunan ni bersamaan bayar terus untuk 12 bulan. Kalau bayar bulanan ni sesuai untuk produk ikut musim. Kalau produk tu tak laku time bulan-bulan tertentu boleh la stop bayaran. Seller yang subscribe secara tahunan ni boleh dapat diskaun sehingga 26%. Harga bagi subscription yearly Yezza seperti berikut: Yezza Personal RM 444 setahun (RM 37 sebulan), Yezza Business RM 1764 setahun (RM 147 sebulan) atau Yezza Intelligence RM 3564 setahun (RM 297 sebulan)


Yezza whatsapp



Yezza Whatsapp: Customer Experience

Jom kita tengok macam mana Yezza Store ni berfungsi.


Step 1: Seller bagi link yezza whatssap dekat buyer. Bukan setakat buyer, kalau nak promote dekat whatsapp group, facebook, instagram, twitter atau website pun boleh.




Yezza
Step 2: Bila buyer klik, link terus keluar Yezza online store penjual. Buyer tak payah susah-susah nak masuk internet cari produk seller.


Yezza

Step 3. Bila buyer dah confirm nak beli, buyer klik je akan terus ke payment gateway dan boleh terus bayar. Ada beberapa payment gateway yang dah integrate dengan Yezza Store contohnya BillPlz, MOLpay dan 2c2p. Kalau takda payment gateyway macam mana? Boleh je pakai Yezza payment gateway sendiri. Tak perlu nak register sendiri. Kalau tak nak pening, nak mintak pakai bank akaun sendiri pun boleh. COD option pun ada. Jadi semua option pembayaran ada. 


Jadi , tunggu apa lagi? Di musim PKP ni, anda sebagai usahawan kena berubah untuk kekal terus relevan. Kalau anda tak nak berubah, anda sendiri yang akan rugi. Anda ingat kisah bagaimana pengeluar telefon NOKIA yang tak nak berubah? Akhirnya mereka hilang dari dunia pengeluar telefon bimbit utama dunia.

Klik sini untuk mendaftar Yezza.io>>>> https://yezza.link/new_register https://yezza.link/new_register https://yezza.link/new_register


Popular posts from this blog

Tutorial Pendaftaran Yezza Whatsapp

YEZZA ARBA